Νύχτα σε βρίσκω…

Σ’ έχανα ‘μέρα για να σε βρω τη νύχτα.
Έκανα πώς πέρναγε μονάχα ένα λεπτό για να σε δω.
Ένα λεπτό…την ‘μέρα είν’ η ζωή μου.
Έτσι το θέλω κι έτσι τ’ αγαπώ, για να ξεχνιέμαι.
Και το βραδάκι, καλά καλά πριν όλοι κοιμηθούν
– ήδη το νιώθω – είναι για ‘μένα ώρες.

Αρνούμαι τον ύπνο, παριστάνω τον ξύπνιο.
Γυρίζω, πλανιέμαι, ξεχνιέμαι. Ποτέ όμως πίσω,
ποτέ από ‘κει που ξεκίνησα. Δεν θέλω!
Δεν έχω τίποτα εδώ εκτός απ’ την εικόνα μου.
Κι αυτή ΄ναι για τους άλλους, όχι για ‘μένα.
Να σε βλέπουν, όπως το θέλουν, να χαίρονται
ότι δήθεν έχουν κάτι, δε ξέρω ‘γω τί…

Άλλο είμαι ‘γω και δεν το φανερώνω.
Περιμένω το βράδυ το βαρύ.
Ούτε κι ο ψίθυρος δεν είναι ευπρόσδεκτος.
Φύγε. Φύγε και συ, όπως φύγανε όλοι!
Με ψυθίρους δεν έκαμα δουλειά.
Κι αν ακόμα ησυχία, αν ακόμα σκοτάδι,
εγώ ακούγομαι καθαρά. Και δυνατά.

Δυνατά ακούγομαι, με τις φλέβες να καίνε
και το αίμα που βράζει μέσα μου.
Όλο το αίμα, με όλο αυτό και ότι φωνάζει
θέλω ν’ ακουσθή απόψε.
Για εμένα το κάνω, για να τη βρω.
Για να ‘βρω τη ζωή μου το κάνω,
για κανέναν άλλο!

 

ΚΑ

Ἀπαντῆστε

