Πρίγκηπας στην αντηλιά σας

-Ας μας πει κάποιος,

πότε θε να μιλήσουμε;
Να πούμε τί είναι να πούμε
στάκ τσάκ να φυγούμε …
Δεν τα ημπορώ αυτά.

-Ώχου μωρέ!
Απροσάρμοστος δε μας βγήκες;
Αμ,εδώ αδέρφι μου είναι του βασιλέος.
Μπήκες;

*

-Τί…
δε με λες ,τί νοάς “του βασιλιός” ;

-Λέγω εδώ είναι παλάτι,
μίλα με μαλάματα!

-Ξεύρεις; Δεν έχω να ειπώ κάτι.
Εγώ θα γράψω ποίημα
και θα κλειδώσω εκεί το πιο μαλαματένιο.
Ρε η ψυχούλα μου μιλεί και συ και τα παλάτια!

Τα λόγια είναι φευγιά ,
τα κλέβει ο αγέρας.
και μένουν ορφανά.
Μέχρι να τά ‘βρεί ένας πατέρας,

να τα αγκαλιάσει,
να τα μεγαλώσει,να τα μορφώσει,
να τα φέρει στη ζωή και να τα σώσει.

Σε τί ίσκιο σε κοίμιζε η μάνα σ’ ;
Δε λογιάζετε από μαλάματα.
ούτε εμορφιές και θάματα!

Εσείς εκεί,
για πάντα στα πολισχιδέστατά σας.

Εγώ εδώ,
Πρίγκηπας στην αντηλιά σας.
Κ.Α

Ἀπαντῆστε

